Українa, м. Харків, пр. Науки 38, офіс 704

Безкоштовно з усіх номерів по Україні

0 800 337 198

  І знову здрастуйте. На зв'язку Кондратьєв Денис - директор компанії "4TEAM CLOTHING", що виготовляє дизайнерський корпоративний одяг. Якщо Ви потрапили на цю статтю і не читали попередню: "5 критеріїв для оцінки сумлінності підрядників з виробництва корпоративного одягу", то обов'язково прочитайте їх ТУТ [ЧАСТИНА 1] та ТУТ [ЧАСТИНА 2]. У них ми розібрали, за елементами, з чого складається підрядник з корпоративного одягу?

А зараз я розповім про 3 головні помилки, яких припускаються замовники, коли купують одяг для корпоративних потреб.


ПОМИЛКА 1. “Ігнорування розмірних сіток


 У попередніх статтях ми розібрали що таке розмірна сітка і як визначити свій розмір. Але чомусь багато людей, які при замовленні одягу вирішують, що це абсолютно не важливо і категорично плюють на таку просту, але важливу річ, як визначення розміру. І потім починаються подібні репліки: "У Вас розмірна сітка неправильна!" або "Це що, для гномів?" або навпаки: "Я ж не постільна білизна, начебто, замовляв ..."

Не повертатимуся до цього питання знову і наново розповідати як визначити розмір, просто скажу, що РОЗМІР ВИЗНАЧУВАТИ ПОТРІБНО! Обов'язково! Адже якщо Вам відправили розмірну сітку, ви її навіть не дивилися чи дивилися, але вирішили, що це не для Вас і замовили ті розміри, які самі вважали за потрібне - нарікайте на себе. Вам потім ніхто не мінятиме одяг, якщо він збігається з відправленою Вам розмірною сіткою. Тому не пошкодуйте часу - надішліть всім працівникам правила визначення розмірів та розмірну сітку кампанії. Нехай кожен вибере собі потрібний розмір і занесе дані в таблицю. Таким чином Ви убезпечити себе від знищення нервових клітин у процесі словесної боротьби з підрядником і з'ясування у кого неправильні розміри: у Ваших співробітників або у Ваших підрядників?)


ПОМИЛКА 2. “Неправильна відповідність способу друку та тканини - цілям використання одягу


Друга за популярністю помилка замовників. Ми розглянули всі методи нанесення зображення та основні види тканин. Так ось, вибір тканини та методу нанесення повинні відповідати цілям, для яких призначений одяг. Розгляньмо найбільш типові випадки для замовлення корпоративного одягу та визначимо у яких випадках який вид тканини використовувати та який йому відповідає вид друку.

Ми виділили такі типові ситуації:


  1. Робоча форма для активної роботи колективу

Наприклад: футболки для офіціантів. В такому випадку потрібно, щоб одяг був зносостійким, легким і практичним. Для офіціантів ми рекомендуємо використовувати натуральні тканини з невеликим додаванням синтетики (95% бавовна, 5% еластан) і наносити зображення або за допомогою шовкотрафарету (якщо на всіх футболках один і той же малюнок і якщо їх кількість більше 50), або за допомогою прямої цифрового друку.

Якщо кількість невелика, а зображення просте і складається з 1-2 кольорів і простої геометричної форми, можна використовувати також термоаплікацію. Але це менш зносостійкий спосіб нанесення, особливо для одягу, який пратиметься через день. 

Після частих прань плівка може відклеїтись і футболка втратить зовнішній вигляд.
Звичайно можна використовувати і комп'ютерну вишивку, якщо зображення та кількість дозволяє. Але це буде трохи дорожче.


  1. Робоча форма для пасивної роботи колективу

Наприклад: футболки для програмістів. Тканину можна вибрати 100% бавовну, бавовну з еластаном, віскоза, що завгодно, тільки не синтетика. Спосіб нанесення зображення – будь-який, крім сублімації. Тут все залежить від самого зображення для нанесення та кількості необхідних одиниць одягу.

  

  1. Робоча форма для спортсменів

Наприклад: футболки для фітнес тренерів. У цьому випадку ми рекомендуємо використовувати синтетику. Тому що у футболках або майках, при активних тренуваннях, буде не комфортно. Бавовна не відводить вологу і одяг моментально стане мокрим. Тому потрібно застосувати спеціальну, бажано компресійну, синтетику. Таку, як використовує Адідас або Найк у своєму одязі. Метод нанесення в такому випадку – лише сублімація.


  1. Подарунки для колективу

Знову ж таки, ми рекомендуємо використовувати натуральні або суміші, а ось спосіб друку знову буде залежить від кількості, зображення і ваших бюджетів. Єдине – не думайте, що якщо спосіб друку обходиться дорожче, то він неодмінно кращий. Для прикладу: візьмемо просте двокольорове зображення з невеликим градієнтом на одному з квітів (растер), кількість – 50 шт, чорні футболки, на всіх – одне й те саме зображення, одного розміру. У цьому випадку можна використовувати або шовкотрафарет, або прямий цифровий друк із білою підкладкою чорнила. Цифровий друк обійдеться в 2 рази дорожче, але результат буде в 2 рази гірше. А все тому, що на прямий цифровий друк прості однотонні зображення виходять не дуже добре, а при друку на темних тканинах - ще й дорого. А ось шовкотрафарет – саме те, що потрібно в такому випадку. Вийде яскраво. 


  1. Подарунки для клієнтів

Якщо Ви зібралися робити подарунки для своїх клієнтів, то це має бути максимально дорогим і красивим, оскільки якість речей асоціюватиметься з вашою компанією. Рекомендуємо вибрати найякісніший матеріал – бавовну з еластаном, якщо дозволяє малюнок – нанести його за допомогою комп'ютерної вишивки. Також буде ідеально, якщо ви замовите подарункове пакування для таких крутих речей.


  1. Форма для проведення короткострокових акцій чи заходів

Якщо Вам необхідно провести масову одноденну акцію чи захід, то це саме той випадок, коли можна добре заощадити. Адже навіщо витрачатися на дорогі футболки чи світшоти, якщо вони одягаються лише 1 раз? У такому разі потрібно вибирати промо-одяг у комбінації з шовкотрафаретним друком. Або з тим способом друку, який буде найдешевшим у ваших умовах. Промо-одяг - це дешевий одяг не нашого виробництва, з посередньою якістю, але виконує свої функції - реклама компанії та економія бюджету. Для нас промо-одяг – це хороший спосіб запропонувати бюджетний варіант тим, хто не може собі дозволити речі нашого виробництва.



ПОМИЛКА 3. “Ігнорування рекомендацій щодо догляду


Це третя за популярністю, проте досить часта помилка замовників. Чомусь деякі замовники вважають, що якщо одяг є елементом сувенірної продукції, то він захищений якимось щитом сувенірного бога, який дозволяє їй випробовувати будь-які випробування: прання в лаві, полоскання в кислоті, прасування розпеченою до червоної праскою і т.д. Але я відкрию секрет - сувенірного бога не існує і рекомендації щодо догляду потрібно виконувати. Щоб наші клієнти не забували про це - ми нагадуємо їм, вкладаючи в кожен пакет з річчю пам'ятку з догляду, вона виглядає так:



Тому ще раз, розшифровка:


  • ручне прання у воді 30 градусів

  • не сушити в барабані пральної машини

  • не відбілювати

  • не гладити по принту

  • не сушити на гарячих поверхнях


Будь ласка, дотримуйтесь цих рекомендацій щодо догляду, причому для будь-якого одягу. І вона прослужить вам дуже довго.


вИСНОВКИ


Друзі! Дякую вам, що не полінувалися та вивчили питання виробництва корпоративного одягу. Я намагався і сподіваюся, що вам буде вкрай корисною і важливою є вся інформація, яку ми розглянули в цих статтях. Тепер Ви, з легкістю, відрізните якісну футболку, світшот або худий від дешевого посереднього мотлоху. До речі, це стосується не лише корпоративного одягу, а й повсякденного теж. Правила якісного одягу – однакові для всіх!


P.S. І на завершення, Я зроблю Вам сюрприз, про який говорив на початку статті. Я розумію, що інформація - це добре, але Вам хотілося б мати приклад, яким можна порівнювати Речі і розуміти, де хороша, а де погана, правда? Тому, щоб максимально полегшити Вам життя – наша компанія БЕЗКОШТОВНО зробить, спеціально для Вас – дизайнерську футболку! Вона буде пошита спеціально для Вас і не коштуватиме жодної копійки! Навіть доставку ми беремо на себе! Скажу більше - Ви самі оберете колір тканини, який підходить Вашому корпоративному стилю, виберіть розмір і надішлете нам Ваш логотип, щоб ми нанесли його на Вашу футболку!

0 800 337 198

ДАВАЙТЕ ДРУЖИТИ! ПІДПИСУЙТЕСЬ: